I dag klokken 10.00 forsvinner én bokstav fra logoen til 13 kjente, norske merkevarer på Facebook, blant annet Aller Media sin A. Dette som en del av kampanjen "Logodonasjon".

Aller Media beholder sin sterke posisjon i mediemarkedet. Hele 6 av 10 nordmenn bruker ett eller flere av Aller sine produkter hver eneste dag. Dette viser nye lesertall som offentliggjøres i dag.

- nytt messekonsept i Norge, inspirert av suksess i flere andre europeiske land!

Vil du bidra til at Dagbladets 1.5 millioner daglige lesere får godt lesestoff i sommer? Dagbladet skal engasjere sommervikarer i våre redaksjonelle avdelinger. Vi ønsker vikarer med bredest mulig medieerfaring. Det er en forutsetning at du har relevant utdannelse og/eller journalistisk praksis.

Sol.no har tidligere vært en stor startside på nett. Nå er det den viktigste nyhetsaggregatoren i Norge. Vi har solid økonomi, og går med overskudd. Trafikken vokser kraftig på mobil. Hovedprosjektet til Sol.no er å bli markedsleder innen maskinlæring og kunstig intelligens. Nå ledig stilling som Redaksjonssjef Tema og Nettjournalist Tema

Vi takker kundene og byråene for tilliten i året som er gått.

For å styrke seg i et marked hvor kundene ønsker tilgang til spesialistkompetanse samtidig som de ønsker helhetlige leveranser, knyttes nå Hyper, OMG og Uniform tettere sammen med felles leder.

Ansvarlig redaktør Gjyri Helen Werp takket for seg i september. Nå blir Ingeborg Heldal den nye sjefen for KK, både digitalt og på papir.

Nye lesertall som offentliggjøres i dag viser at Aller Media opprettholder en sterk posisjon i markedet.

Adlink og Aller starter høstsesongen offensivt med å signere den populære mote- og livsstils-bloggeren Tine Monsen. Tine har de siste årene hatt bloggen sin på Nettavisen, men har brukt sommeren til å gi bloggen et redesign og flytte den over på ny plattform.

Sider

Subscribe to Aller Media RSS