15.10.2014

Topp + melk + mobil = Sant

Juryene i Mediaforums mediepriser har nå gjennomgått 98 caser. Aller Media er en av åtte finalister til å vinne Mediekanalprisen med caset What2Shake.

- Dette er utrolig gøy! Caset er et flott eksempel på hvordan kundens utfordring blir løst med et svært godt samarbeid mellom kommersiell og redaksjonell side i huset! sier en stolt og glad Torhild Viken, Key Account Manager i salgsavdelingen.

Det er utrolig gøy å komme til finalen og vi synes det er ekstra inspirerende at vi har det beste mobilcaset! Mediekanalprisen er en ny kategori i år og skal hedre de mediene som har brukt sin mediekanal på en ekstraordinær måte. Dette kan være løsninger som har skapt involvering, nye formater, annerledes tenkning, innovasjon, spennende eller nyskapende løsninger som alle kan lære av, og bli inspirert av.
 
- Jeg opplever at endringene vi har gjort er i ferd meg å lykkes – både i salgsavdelingen og i samarbeidet med redaksjonene. En mediepris vil derfor smake veldig godt – så nå heier vi på Torhild og Topp-caset, sier Bente Klemetsdal, salgsdirektør i Aller Media.