15.10.2014

Slik skaper vi merkevareunivers

KK Living er et godt eksempel på hvordan vi skaper suksess i merkevareuniversene.

Da lesertallene og GEP fra TNS Gallup for norske magasiner og ukeblader ble presentert av MBL (Mediebedriftenes Landsforening) i september, var det svært gledelig å finne KK Living på toppen av listene. KK Living har etter lanseringen i 2012 blitt et av Norges mest populære interiørblader. 

KK Living øker 109% på GEP (totalt antall lesere + mengde lest av bladet + antall lesertilfeller – målt i gjennomsnitt) og 66 % på AIR (lesertall). Dette gir oss flest GEP i kategorien og gjør KK Living til det magasinet med størst fremgang blant alle magasiner. 

- Fantastisk, uendelig gøy, sier Mai Eckhoff Morseth, redaktør av KK Living. - Dette viser at vår satsing på et nært, moderne interiørblad med glimt i øyet og kjærlighet til de små detaljene når frem til leserne. KK Living oppleves som og ekte, et blad med en egen stemme. Og leserne synes det er inspirerende. Det viser at det ble som vi ville: KK Living kjennes godt å komme hjem til!

KK Living beviser at vår merkevarestrategi fungerer. Vi jobber fokusert med å utvide merkevaren, slik at våre lesere får det beste innholdet til rett tid og i rett kanal, men ikke minst når de er i riktig modus. Både KK-dagen og KK-mila er andre gode eksempler på at KK skal være så mye mer enn et magasin. Vi når flere, men også på flere steder, det gir unike muligheter til å  løse annonsørenes kommunikasjonsutfordringer på en bedre og mer effektiv måte. Snakk med oss når du ønsker å nå attraktive målgrupper, vi er sikker på at vi kan bidra til en enda bedre medieplan!


Våre merkevareunivers og kanaler skal komplettere og bidra til at du når dine kommunikasjonsutfordringer med spennende løsninger. 


Les også:
Trafikkutviklingen på KK
Bli med som samarbeidspartner på KK-mila
Her kan du se hele KK-universet
Om KK Living