17.12.2014

NYHET: En ny EXTRA mulighet!

Nå skjer det ekstra spennende ting i Se og Hør! Fra og med fredag 6. februar vil Se og Hør Weekend bli Se og Hør EXTRA. 

Hver fredag, fra og med 6. februar, vil Se og Hør EXTRA by på:

  • EXTRA sideantall, mer å lese!
  • EXTRA reisesider og reisereportasjer
  • EXTRA kryss, quiz og vinn-konsepter


I tillegg til mer innhold vil Se og Hør EXTRA ligge lenger i salg, fredag til fredag. Det betyr to facinger for merkevaren Se og Hør med både tirsdagsutgaven og EXTRA-utgaven i hyllene samtidig. Dette vil øke løssalget! For deg som annonsør får du også flere muligheter for plastede bilag og split-run (geografisk). 
Markedsundersøkelser vi har foretatt viser at navnet oppleves positivt i målgruppen, og at forventningene knyttes til å få noe EXTRA. De vil redaksjonen innfri på innholdssiden.

Vi kommer til å kjøre en større lanseringskampanje til en verdi av over 4 millioner kroner, så her lønner det seg å være med i lanseringsutgaven (Se og Hør EXTRA nr 6, utgivelsesdato 6.2.).

Annonsørmuligheter:

  • EXTRA sideantall og mer redaksjonelt innhold til leserne
  • Økt løssalg
  • Ligger lenger i salg
  • To facinger gir økt merkevaredominans
  • Økt positive assosiasjoner til EXTRA hos målgruppen
  • Økte forventninger til å få noe EXTRA
  • Plastede bilag
  • Split-run (geografisk segmentering)
  • NYHET! Mulighet for coveroppslag i både Se og Hør tirsdag og EXTRA

 
Ta kontakt med en av våre selgere for et godt lanseringstilbud på Se og Hør EXTRA

shextra_cover.jpg

Fredag 6. februar kommer første utgave av Se og Hør EXTRA i hyllene!