04.03.2016

Aller er generalsponsor på Gulltaggen 2016

Aller er ny generalsponsor på Gulltaggen, Nordens viktigste konferanse for digital markedsføring og kommunikasjon.

Gulltaggen har siden 1998 bygget seg opp til å bli den største og viktigste konferansen i Norden innen digital markedsføring og kommunikasjon.  I 2016 går Aller inn som generalsponsor.

- Gulltaggen fokuserer på digital innovasjon, og har gjennom de siste 18 årene posisjonert seg som en viktig arena for alle som ønsker å holde seg oppdatert på digital markedsføring og kreativitet. Dette er områder Aller brenner sterkt for, og vi er både stolte og fornøyde med å kunne presentere oss som generalsponsor av årets arrangement, forteller Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller. 

Sterk digital posisjon
Med tidligere foredragsholdere som blant annet Sir Richard Branson, Steve Ballmer og Joshua Davis er Gulltaggen den beste arenaen for deling av kompetanse, kunnskap og nettverk innen digital kreativitet. En av målsettingene er å skape en faglig arena med inspirasjon fra internasjonale aktører.

Blant årets foredragsholdere er blant annet forfatter, foredragsholder og foreleser Rachel Botsman, tidligere head of marketing i Red Bull, Huib van Bockel og forfatter, foredragsholder og journalist Lucy Hawking – et program som befester Gulltaggen som faglig digital arena.

Daglig leder i INMA, som arrangerer Gulltaggen, Kenneth Eriksen, er fornøyd med å ha Aller med på laget:

- Aller har tatt en sterk digital posisjon og vi brenner for mange av de samme temaene. At de nå går inn som generalsponsor av årets Gulltaggen er vi veldig forøyd med, og vi ser frem til et godt samarbeid.

Kraften i Aller  
Under Gulltaggen, som i år arrangeres i Oslo Spektrum 20.-21. april, vil Aller integreres på flere ulike måter og bidra til den totale opplevelsen av Gulltaggen. 

- Gjennom dette sponsoratet forsterker vi Aller sin digitale posisjon og bygger videre på Kraften i Aller. Våre fokusområder for 2016 er bredde-, nisje- og målgruppemuligheter, og i samarbeid med Google og deres tekniske muligheter, programmatic og content. Dette beviser at vi er et kraftfullt og samlet mediehus, avslutter Tallerås Steen.

På Gulltaggen 2016 vil du møte mange av de dyktige folka i Aller, og du finner oss blant annet sentralt lokalisert i konferansens mingleområde. 

Her finner du mer informasjon om Gulltaggen 2016