28.10.2014

Aller Media vant bronse!

Vi er utrolig stolte over å vinne bronse i Mediaforums Mediepris i den nye kategorien mediekanal. I samarbeid med melk.no og Mediacom har vi årets beste case på mobil "TOPP + melk + mobil = Sant!"

- Det er veldig stort å komme på pallen! Å vinne kategorien «beste mobil kampanje» er i seg selv stort, men det å komme på tredjeplass blant de over 130 casene som ble sendt inn er svært stort, sier Torhild Viken, KAM i Aller Medias salgsavdeling og bronsevinner.

Juryens begrunnelse var følgende:
Bronsevinneren har levert et solid case med en innovativ løsning som engasjerer en krevende målgruppe på en relevant måte og som er i tråd med merkevaren. I tillegg ble det skapt tydelige og meget bra dokumenterte resultater. Og det hele levert med fokus, innlevelse og engasjement fra salgsteamet.  

"TOPP + melk + mobil = Sant!" er et bevis på at tett samarbeid mellom kommersiell og redaksjonell side fungerer. På denne måten når vi både egne interne mål og ikke minst oppnår vi kundens mål med riktig og treffsikker kommunikasjon.

Se hele caset her

Vil du ha caset presentert av oss og diskutere kreative konsepter?
Ta kontakt med Torhild Viken (KAM) 

 

Skrevet av:
Dona Irene Skryseth Meland, markedssjef B2B 

trusde_og_torhild.jpg

Stolte vinnere av årets mobilcase, Torhild Viken (KAM) og Trude Stokstad (prosjektleder).