11.11.2013

Frokostseminar for annonsørene

Aller har satt mål av seg til å skape gode arenaer for å treffe annonsørene - og da inviterer de blant annet til frokostseminarer.  

Annonseavdelingen i Aller Media inviterte annonsører og kunder til frokostseminarer tidligere i høst. Temaet var Helseseminar og Redaktørmorgen. Dette er et eksepmpel på at Aller vil skape god dialog med sine kunder.

Helseseminaret ble ledet av salgssjef Lene Berg-Nielsen. Redaktør i Allers,

Aud Dalsegg fortalte blant annet om Allers helsesatsing, og sjefredaktør Lise H. Eide snakket om Lev Bra sitt fokus på livsstil og helse. Ett vellykket og godt seminar som ga kunnskap til annonsørene.

Redaktørmorgen sto innsikt om kanalvalg og møte med sjefredaktørene på agendaen. Salgsdirektør Bente Klemetsdal var seminarets leder.

Med entusiasme og power serverte sjefredaktørene videre noen smakebiter av kommende planer for 2014. Her var tilgjengelighet i alle kanaler trukket fram, sammen med styrking av hver merkevare som hovedsatsingsområde.

 - Disse møtepunktene er en god start på dagen for oss. Vi har fått mange positive henvendelser fra annonsørene i etterkant – så seminarene har gitt resultater.

- Vi skal klart gjøre mer av dette. Det handler ikke bare om å komme ut til våre kunder, men å nå helt fram, avslutter Bente Klemetsdal.

 

Salgsdirektør i Aller Media
Bente Klemetsdal