21.10.2014

KK Living – godt å komme hjem til!

KK Living har etter lanseringen i 2012 blitt et av Norges mest populære interiørblader. Dette ble bevist da KK-living gikk til topps på listen da lesertallene og GEP* fra TNS Gallup for norske magasiner og ukeblader ble presentert av MBL (Mediebedriftenes Landsforening) i september.

* GEP - totalt antall lesere + mengde lest av bladet + antall lesertilfeller – målt i gjennomsnitt.

KK Living øker 109 % på GEP og 66 % på AIR (lesertall). Dette gir KK-living flest eksponeringer i kategorien og gjør KK Living til det magasinet med størst fremgang blant alle magasiner.

- Fantastisk, uendelig gøy, sier Mai Eckhoff Morseth, redaktør av KK Living. - Dette viser at vår satsing på et nært, moderne interiørblad med glimt i øyet og kjærlighet til de små detaljene når frem til leserne. KK Living oppleves som ekte, og et blad med en egen stemme. Og leserne synes det er inspirerende. Det viser at det ble som vi ville: KK Living kjennes godt å komme hjem til!

Mye mer enn et magasin

KK Living beviser at merkevarestrategien med å utvide merkevaren KK fungerer. Både KK-dagen (1200 deltagere) og KK-mila (7000 deltagere) er andre gode eksempler på at KK er mye mer enn et magasin. Leserne får det beste innholdet til rett tid og i rett kanal når de er i riktig modus for å la seg inspirere.

Besøk KK Living her

 

kk-living_-_kk.no_.jpg

KK Living - nært og ekte.