12.04.2016

Påskesuksess for Se & Hør

Se og Hør gjør livet gladere for folket – spesielt i påsken.

Påske er lesetid, og tradisjonelt sett den uken i året Aller sine aviser, ukeblader og magasiner kjøpes og leses mest. Totalt selges det 60 % flere aviser enn normalt mandag, tirsdag, onsdag og lørdag og hele 80 % flere magasiner.

I år gikk ukebladet Se & Hør av med seieren som påskens store vinner, med 175.000 solgte utgaver av det rekordstore påske-nummeret.

- Leserne som tar med seg Se og Hør i handlekurven skal hjem og kose seg, og det er jo nettopp det påsken står for: kos! Med årets påske-nummer har vi tatt viktige markedsandeler og økt salget, og vi er veldig fornøyde, sier May-Wenche Amundsen, markedsdirektør i Aller.

Annonsemuligheter
Flere av Aller sine merkevarer kommer i påsken med spesialutgaver. Papiravisa Dagbladet kom tirsdag og onsdag med egne påske-utgaver, inkludert reise- og påskemagasin, påskekrim og kryssord. Allers og KK kom med egne påskepakker og også kryssord-magasinene kom i egen utgave.

- Aller sine påskeutgaver har en spesiell plass i lesernes hjerter og tradisjoner. Dette gir unike muligheter for våre annonsører for å utnytte kraften i Aller – og nå helt ut og helt frem til lesere i riktig modus, avslutter Amundsen.