18.10.2015

Sølv til Dagbladet

Hele 95 bidrag konkurrerte om priser i de tre kategoriene mediestrategi, mediekreativitet og mediekanal, som ble delt ut under årets Mediekonferanse på Norefjell. Fredag 16. oktober fikk Dagbladet sølv i kategorien mediekanal for Nycomed-kampanjen "Noskapin - når forkjølelsen setter inn".

- Det er fantastisk at vi for andre året på rad er i finalen på Medieprisen, og vi er veldig fornøyd med sølvet. Medieprisen har på kort tid seilet opp som en svært viktig anerkjennelse av kvalitetsarbeid i vår del av bransjen, og at et samlet fagmiljø gir oss en slik bekreftelse er rett og slett helt enormt, sier salgsdirektør i Aller/Dagbladet, Chris Tallerås Steen.

Les mer om saken på Dagbladets salgsweb her:
h
ttp://annonse.dagbladet.no/aktuelt/aktuelt/solv-til-dagbladet-

Les mer om kampanjen "Noskapin - når forkjølelsen setter inn" her: 
http://annonse.dagbladet.no/aktuelt/aktuelt/ekstrem-timing

hoste_hoved.png

 

 Aller Media og Se og Hør kom på shortlist i kategorien Mediekanal - magasin med kampanjen for Rimi: "Hele Norge griller". 

Rimis sommerkampanje vant i kategorien Mediekanal - magasin. 

Les mer om caset her og se casefilm