12.05.2014

Stor suksess for Web-TV på Seoghør.no

Våren er tid for festmakeup, og det markerer Seoghør.no med en spesial-pakke av alle de fine makeup-tutorialene som hele Norges motepoliti Jan Thomas har laget for nettstedet.

Til nå har videoene fra Jan Thomas-metoden blitt vist over 70 000 ganger, og de har lang levetid. Selv de som er flinkest til å legge makeup kan alltids plukke opp noen nye triks fra Jan Thomas og superstjernene han bruker som eksempler.

Jan Thomas filosofi er å gi kvinner verktøykassen for å bli den beste utgaven av seg selv, og det fungerer svært bra som Web-TV. Jan Thomas har også vært et fast innslag på Seoghør.nos Web-TV tidligere, hvor han har gitt vanlige norske kvinner en makeover. Det har blitt til både godt leste reportasjer på print, og blant de mest sette videoene på nett. De siste episodene har til nå blitt sett over 250 000 ganger, men tallene stiger stadig.

Seoghør.no har satset på Web-TV siden starten for åtte år siden, og får stadig flere fornøyde tilbakemeldinger.

- Vi ser at leserne våre elsker denne formen for stoff. Derfor satser vi også på livesendinger fra store arrangementer, sier Arve Vassbotten, redaksjonssjef for Seoghør.no.

Da Gullruten ble arrangert i Bergen, hadde Seoghør.no for andre år på rad halvannen times livesending fra den røde løperen. Her fikk leserne se kjendisene da de kom til festen, noe som fungerte veldig bra som oppladning til det TV-sendte showet senere på kvelden.

Av livesendingen ble det deretter laget 12 egne Web-TV-saker av situasjonene som oppsto og intervjuene som ble gjort.

- Dette er noe vi skal drive enda mer med i fremtiden. Det å gi seerne følelsen av å være tilstede på kjendisfestene er viktig for oss, slår redaksjonssjef Arve Vassbotten fast.