06.03.2018

OppLevMer

- nytt messekonsept i Norge, inspirert av suksess i flere andre europeiske land!

Aller Live arrangerer i samarbeid med Norges Varemesse på Lillestrøm for første gang i Norge en messe som henvender seg til alle i målgruppen 50 år pluss, og den har fått navnet OppLevMer.

I blant annet Nederland, Sverige og Danmark har tilsvarende messer blitt en stor publikumssuksess. Mange tusen besøker disse messene for å finne produkter og tjenester de kan kjøpe eller bli inspirert av. Store produktgrupper på disse messene er helse, transport, møbler og interiør, hobby, mat, og reise. 

-Vi har hentet inspirasjon fra disse messene og har i et tett samarbeid med Norges Varemesse laget et fornorsket konsept! 21.-23. september skal vi fylle messen med kvinner og menn i alderen 50 år pluss som kommer for å bli underholdt, få mer informasjon om produkter og tjenester tilpasset sin målgruppe, og de skal få muligheten til å ta kurs i alt fra pensjon til matlaging, sier Pia Bergersen i Aller Live. -Dette skal bli stedet for de som har kommet så langt i livet at de vet hva de vil; nyte livet, gjøre mer av det de liker og bli inspirert til å utforske nye ting.

På OppLevMer skal publikum finne skreddersydde muligheter og opplevelser innenfor kategoriene helse, økonomi, fritid, reise og helse. På hovedscenen vil man finne spennende mennesker, både kjente og ukjente, som skal inspirere til å finne ut av hva man kan, skal og har lyst å bruke mer av tiden sin på.

Skal messen bli en suksess, er vi avhengig av gode innholdsleverandører og utstillere. Er du interessert i vite mer, ta kontakt med Torhild Viken, [email protected] evt les mer her: Aller Live