- Vi vet at nesten bare jenter leser Topp, derfor vil vi lage et nytt og fresht magasin som vi endrer til: ToppGirl. Vi har strammet opp designet, men har fortsatt mye av det stoffet som jentene vil kjenne seg igjen i. Vi skal komme enda tettere på stjernene både i Norge og i utlandet og gi leserne gode tips og råd i hverdagen. Vi opplever å ha en god «standing» hos stjernene, og vi får til intervjuer med de store og aktuelle stjernene, forteller Hillevi videre.

- Toppuniverset har potensial, særlig i digitale kanaler. Du finner allerede Topp-stoff i magasinet, på desktop og mobil, i sosiale medier og gjennom events, men vi skal jobbe hardt for å utvikle flere av disse kanalene.

- I høst har for eksempel Topp vært på turné på flere kjøpesentre i Østlandet. Her har Maria i Topp-redaksjonen samarbeidet med Torhild Viken og Leandro Falch Povea i salgsavdelingen, og de har sammen med dyktige folk i Nova Vista koordinert og gjennomført eventene. Vi skal jobbe videre med opplevelser som dette, understreker Hillevi.