Våre selskaper
Aller Media-konsernet i Norge har en meget sterk produktportefølje og en lang suksessfull historie. Vi er teknologifokusert og eier ledende selskaper innenfor innholdsproduksjon i ulike kanaler, konseptutvikling, kommunikasjon, content marketing, sisteledds-markedsføring, tjenestedesign, CRM, søkemotorer og sosiale medier, samt nyttetjenester.


Aller Media AS
Utgir Se og Hør, Se og Hør Extra, Allers, KK, På TV, Jeger, Vakre hjem og interiør. Flere ledende oppgave- og kryssordblader samt nettstedene seoghør.no og kk.no.


Dagbladet AS
Utgir Dagbladet, Magasinet, dagbladet.no, børsen, dinside.no og lommelegen.no. I tillegg står selskapet bak nettsteder som start.no og se.no. Selskapet eier også 50 % av Publish Lab AS som utvikler publiseringsløsninger og 49,9 % av Avisretur AS, et selskap som henter inn og registrerer returaviser for avisutgivere fra landets utsalgsteder.


Aller X AS
Aller X er Aller Medias innovasjonslab og et innovasjonsmiljø. Selskapet har merkevarene Sol.no, et av Norges største nettsteder, i tillegg til nettstedene kode24.no og elbil24.no.


Dagbladet Pluss AS
Utgir det digitale abonnementsproduktet Dagbladet Pluss


HS Media AS
HS Media er en mediebedrift som er profesjonelle på salg av annonser for nærmere 60 publikasjoner. Vi selger annonser for magasiner, fagblader og nettsteder for over 110 millioner kroner og vi er over tyve ansatte.


Aller Social Club
SOCIAL CLUB har i over 10 år jobbet med influencere som har positiv påvirkningskraft på sine følgere gjennom sosiale medier og podkast.
Våre influencere har god erfaring med å jobbe kommersielt med annonsører og formidler historier om din merkevare som inspirerer, engasjerer og beveger målgruppen din.
Sammen med annonsører og våre influencere skaper SOCIAL CLUB de gode historiene og skreddersydde konsepter på de plattformene hvor målgruppen er. SOCIAL CLUB er et influencerbyrå som er med på hele prosessen fra ideutvikling til gjennomføring, oppfølging, innsikt og rapportering.


Ahead Group Norway AS
Aller Media har samlet alle sine norske marketing selskaper i et eget konsern under navnet Ahead Group Norway AS.
Ahead Group Norway omfatter selskapene HyperRedink, Oculus, Nova Vista og Uniform samt datterselskaper av disse, som i dag har sterke posisjoner i markedet innenfor blant annet digital markedsføring, CRM, performance marketing, innholdsmarkedsføring og opplevelsesbasert markedsføring.


Hyper AS
Kreativitet som virker
Vi har rigget oss for nåtiden og fremtiden. En hel gjeng dødsflinke og dedikerte innholdsrådgivere har slått seg sammen med digital kompetanse og kreative krefter. Vi skal løse problemene dine i relevante kanaler og i riktige formater. Vi skal fortjene tiden deres. Ikke kaste den bort.


Redink Vest AS
Redink er et kommunikasjonsbyrå i Bergen med ekspertise på innholdsmarkedsføring, design og merkevarebygging. Vi beriker og begeistrer gjennom historier og kanaler som virker der målgruppene dine er. Suksesskriteriene er grundig strategisk forankring, god historiefortelling, smart bruk av teknologi, slående visuelle løsninger og en kompromissløs holdning til kvalitet.


Elg
Et kreativt byrå som skaper inspirerende, engasjerende og effektfullt innhold for merkevaren din.
Vi har erfarne kreatører og innholdsfolk som vet hvilke historier som bør fortelles, hvordan og med hvilket formål.


Oculos AS
Vi hjelper deg med sømløs, personlig og målrettet kommunikasjon
Men hva betyr egentlig det? For oss handler det om alle de små bitene. Og helheten.
Det handler om strategier som støtter opp under din virksomhets mål og behov. Det handler om engasjerende og målrettet innhold basert på unik innsikt. Det handler om kostnadseffektive aktiviteter. Og det handler om optimaliserte resultater i alle kanaler.
Ja, det handler om deg, og dine potensielle kunder. Om å møte dem der de er, på deres premisser. For velger du oss, velger du kortere vei til nye kunder, og enda bedre relasjon med eksisterende kunder.


Nova vista AS
Kommunikasjon som engasjerer
I Nova Vista handler det om å skape konsepter og tiltak som bygger merkevare, styrker omdømme og – ikke minst – utløser salg. For å lykkes med dette må kommunikasjonen engasjere og henge sammen med den overordnede strategien. Være seg om det er via reklame, PR, en digital kampanje eller opplevelser. Ta kontakt og vi vil hjelpe deg med dine utfordringer og behov.


Retail House Varejo AS
Retail House Varejo har lang og bred erfaring med å hjelpe varemerker og kjeder å nå sine kunder der kjøpsbeslutningen tas. I Retail House Varejo får du er partner med bred innsikt og forståelse om hvordan samspillet mellom varemerke og kjede er – du får en partner som forstår forskjellen mellom en shopper og en forbruker. Fremfor alt vet vi hvilke virkemidler som gir deg og din merkevare resultater!


Roede AS
Vår hemmelige oppskrift
Vi har solid kunnskap og en metodikk som gir dokumenterte resultater. 82% av de som følger Roede-metoden får sunnere matvaner. Vi tilbyr nå to ulike menyer. Roede Kickstart og Roede Balansert. Er du klar for nye vaner som varer?


Publishlab AS
Publish Lab AS utvikler, drifter og selger programvaren Labrador CMS, og har de siste tre årene gått fra 2 til 35 kunder. Selskapet har åtte ansatte og holder til på Mesh i Oslo sentrum. Aller Media og TV2 eier hver sin halvdel av selskapet.


Bladcentralen AS
Bladcentralen er Norges største distributør av blader og bøker til dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner og selger og distribuerer noen av de sterkeste merkevarene i Norge.
For kunder, forlag og eiere ønsker Bladcentralen å være en seriøs, løsningsorientert og langsiktig samarbeidspartner, og vi har som mål å være den beste distributøren av lesestoff til det norske folk. Vår distribusjon er enkel, effektiv og rimelig – til beste for forlagene, forhandlerne og våre eiere.
Avisretur AS
Avisretur eies av VG og Dagbladet sammen. Selskapet returaviser fra ca 8.000 forhandlere over hele landet, totalt ca 1 mill aviser pr uke, noe som tilsvarer 300 tonn aviser.
Etter at returavisene er kontrollert blir de sendt videre til vår samarbeidspartner som pakker dem for videresending til resirkulering i papirfabrikker over hele verden.
Diar AS
DIAR er et joint venture 50/50 eid av Aller Media og Amedia. Vi er et eget selskap på publisistsiden som står 100% på utsiden av våre eiere, med egen tech, produkter, og ansatte. Vårt fokus er å utvikle løsninger på digital markedsføring og data sine premisser.
Gjennom DIAR får våre kunder tilgang på over 100 premium siter hos Aller Media og Amedia med aID data. Enkelt forklart så har våre kunder mulighet til å nå 2 700 000 mennesker med kvalitetsdata på 1 500 000 innloggede mennesker vi vet hvem er.


Nettbonus AS
Nettbonus AS eier varemerket ViaTrumf.
Adresse: Karenslyst allé 12, 0278 Oslo
Organisasjonsnummer 916 478 135.